sobota, 17 sierpnia 2013

Zwiastun, prolog i opis.

zwiastun:





Prolog:
Wróciłam do kraju, ale po co? Skoro nikogo już nie mam. Zostałam sama na tym świecie już 5 lat temu. Wsiadłam do taksówki i podałam adres pod który pan miał mnie zawieź. Zapłaciłam za nią i stanęłam przed blokiem mojej zmarłej babci. Mieszkała w Londynie i teraz ja tu będę mieszkać. Jestem już zaradna od 5 lat. Dam radę nie raz życie dało mi w kość, ale chce się zmienić. Weszłam do klatki schodowej i skierowałam się na 3 piętro. Wyjęłam kluczę, które kiedyś dostałam od babci i modliłam się aby pasowały. Jest nie zmieniła zamków. Na szczęście właściciel zgodził się aby babcia mi podarowała to mieszkanie. Weszłam do środka i skierowałam się do pokoju. Położyłam się łóżku i zaczęłam myśleć nad tym co się właściwie stało. Musiałam uciec z Kanady może mnie tak szybko nie znajdą. Muszę się wyciągnąć z tego bagna co się wpakowałam. Wstałam z łóżka i poszłam wziąć szybki prysznic.


Bohaterowie:

Hope - 19-sto latka. Zaczęła brać narkotyki w wieku 17 lat. Bardzo tego żałuję i chce już z tym skończyć. Lecz nie daję rady. Jest zamkniętą  w sobie. Została skrzywdzona przez los. Kiedyś ufała i umiała się cieszyć z życia. Teraz ciągle wspomina przeszłość. Nie umie się z nią pogodzić. Lecz odnajduję swojego przyjaciela, a z tym kto wie może miłość. Jej miłością są narkotyki.



Louis - 21-sto latek. W dzieciństwie przyjaźnił się z Hope. Lecz kontakt im się urwał gdy ta się przeprowadziła. Chłopak zgłosił się do brytyjskiego X-Facktora i połączono go w zespół. Teraz jest znany jako Louis Tomlinson z One Direction.








Harry - 19-sto latek. Spodobała mu się Hope, ale czy to będzie prawdziwa miłość?  Chłopak ma taką samą hiostorię z programem co Louis.





Niall - 20-sto letni chłopak. Jako jedyny ze zespołu pochodzi z Iralndii. On również zakochał się w Hope. Ma taką samą historię ze zespołem co Harry i Louis. Będzie się starał aby nikt Hope nie skrzywdzi.









Zayn i Liam 20-sto letni. Przyjaźnią się z Louis'em, Harry'm i Niall'em. Mają taką samą historię z programem co reszta. Za przyjaźnią się również z Hope.



To to mamy prologi i bohaterów. Jeśli pojawią się pytania proszę pisać na moim ask'u http://ask.fm/misikowa

Brak komentarzy: